Navigatie

Betaalmethoden

Online winkelen bij Jana: zo betaal je makkelijk en veilig.

Betaalmethoden:

1.Logo iDEAL.jpg  alleen voor Nederland

2. AfterPay_Logo_L142x28.png

 3. Logo bancontact-mister-cash.png

4. SofortBanking 

5. logo PayPal.png

6. Vooruit betalen/Vooraf overschrijving

Om je betaling te kunnen verwerken, vragen we je om een aantal gegevens. Natuurlijk worden deze zeer vertrouwelijk behandeld en is je privacy optimaal beschermd. Veiligheid staat voorop en moeilijk is het zeker niet. Je wordt automatisch door de volgende drie stappen van het betaalproces geleid:

  • We vragen je eerst om je persoonlijke gegevens in te voeren. Deze zijn van belang voor de uiteindelijke betaling.
  • Hierna krijg je ter controle een overzicht van het artikel dat je wilt kopen, de prijs, je gegevens en het bezorgadres.
  • Kloppen alle gegevens? Dan kun je betalen met PayPal, iDEAL, MisterCash, Sofortbanking of overschrijving. In alle gevallen ga je naar een beveiligde betaalpagina, zodat je privacy is gegarandeerd. Op het moment dat je betaalt, wordt de order daadwerkelijk verstuurd. Op je scherm zie je nogmaals een overzicht van je bestelling. Hier kun je een print van maken voor je eigen administratie. Daarnaast krijg je een bevestigingsmail waarin ook al je bestelgegevens staan vermeld. Zodra je bestelling ons logistieke centrum heeft verlaten, krijg je hierover bericht, wederom per mail. Zo kun je het verzendproces nauwkeurig volgen.

1. Betalen via iDEAL (Nederland)

Een betaling uitvoeren via iDEAL werkt hetzelfde als internetbankieren via je eigen bank. Het werkt dus precies zoals je gewend bent:

  • Kies iDEAL als betaalmethode en selecteer de bank waarbij je je online betalingen regelt.
  • Je komt nu in het vertrouwde betaalprogramma van je eigen bank terecht. De gegevens van je aankoop zijn al ingevuld.
  • Na goedkeuring van de betaling ontvang je een bevestiging van je bank. Vervolgens keer je terug naar online winkelen bij Jana Cosmetics.

Wil je meer weten over betalen via iDEAL? Lees verder op de iDeal website.

Wat is iDEAL?

iDEAL is een online betaalmethode waarmee je vertrouwd, veilig en snel afrekent bij V&D. Eigenlijk is het gewoon ‘pinnen’ op het internet. Je betaalt namelijk in je eigen internetbetaalomgeving. Je doorloopt dezelfde stappen die je bij het internetbankieren gewend bent. Het verschil is dat bij de betaling alle gegevens al voor je zijn ingevuld. Heel makkelijk en volgens dezelfde strenge beveiligingseisen van je bank.
Klik hier voor meer informatie over betalen met iDEAL.


Welke banken bieden iDEAL aan?

Op dit moment wordt iDEAL aangeboden door ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS bank. Andere banken tonen ook interesse in iDEAL, maar het is nog niet bekend wanneer zij deze betaalmethode zullen aanbieden. Als jouw bank (nog) geen iDeal aanbiedt, kun je op vd.nl ook met een creditcard betalen.


Kan Jana garanderen dat betalen met iDEAL écht veilig is?

IDEAL betalingen zijn gebaseerd op internetbankieren. De beveiligingstechnieken voldoen aan strenge eisen. Dit betekent dat betalen met iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.


Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?

Je kunt een iDEAL betaling niet terugdraaien. Tijdens het betaalproces krijg je het verzoek om je akkoord te geven voor een betaling aan Jana. Nadat je dit hebt gedaan, is de bestelling een feit en kan de betaling niet meer ongedaan worden gemaakt.


Hoe snel heeft Jana mijn betaling via iDEAL binnen?

Direct nadat je met iDEAL hebt betaald, krijgen zowel jijzelf als Jana een bevestiging van de bank dat je betaling is uitgevoerd.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling terug te sturen?

Mocht er na de verwerking van je retourzending een tegoed ontstaan, dan ontvang je hierover bericht. Heb je met iDEAL betaald, dan zal Jana het bedrag zo snel mogelijk overmaken naar je rekening. In het geval van een  PayPal betaling wordt het bedrag gecrediteerd naar de paypalrekening.

Betaling lukt niet

Het kan bij uitzondering voorkomen dat de Ideal verbinding generiek, of van een specifieke bank niet beschikbaar is, of dat er een verbindingsprobleem opreedt met uw creditcardmaatschappij. Dit kan zijn door onderhoud van de bank aan de betalingswebsite of door een tijdelijke storing.

Wij adviseren je nogmaals te proberen om de betaling af te ronden. Wanneer het ook op een ander tijdstip niet lukt om de betaling af te ronden, kun je dit melden aan onze klantenservice via het

contactformulier. Wij zullen dan nagaan wat het probleem is.

Als je een korting bent misgelopen doordat je de betaling niet kon afronden, kunnen wij je de korting alsnog aanbieden. Stuur ook hiervoor een e-mail via het contactformulier naar onze klantenservice. Wij nemen dan contact met je op, om de korting alsnog te verrekenen.

Dubbele betaling

In een enkel geval kan het voorkomen dat door een storing in de betaalstap een betaling 2 keer wordt afgeschreven, terwijl je maar 1 order hebt geplaatst. Wanneer dit het geval is, kun je een e-mail sturen naar onze klantenservice. Zij zullen dit controleren en het teveel betaalde bedrag zo snel mogelijk terugstorten op je rekening.

2. AfterPay

Betalen doe je achteraf, nadat je het product veilig hebt ontvangen. 

3. MisterCash (België)

4. SofortBanking (Duitsland)

5. Betalen via PayPal

  • Selecteer op de betaalpagina dat je met PayPal wilt betalen.
  • Log in op je PayPal rekening en klik op 'betalen'.

Voor het betalen met PayPal heb je een PayPal rekening nodig. Kijken voor meer informatie hierover op de PayPal website.

6. Vooruit betalen/ Vooraf overschrijving

U heeft gekozen om vooruit te betalen.

Ons bankrekeningnummer is NL58ABNA0428452590 t.n.v. Jana Cosmetics

vermeld bij uw betaling het bestelnummer en uw naam.

Voor buitenlandse betalingen:

Iban: NL58ABNA0428452590

Bic:   ABNANL2A

Desgewenst kunt u contact opnemen met Jana Cosmetics voor meer informatie.

© 2017 Jana Cosmetics | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel