top of page
FAQ
-
Welke betaalmethoden bieden jullie aan?Jana Cosmetics biedt de volgende betaalmethoden aan: 1. iDeal (Nederland) 2. Creditcards/debetkaarten 3. PayPal 4. Online Bank Transfer Klarna (Buitenland) Voor buitenlandse betalingen kunt u gebruik maken van de online bank transfer van Klarna. Wanneer u uw adres invult, wordt u automatisch doorgestuurd naar de betaalmethode voor uw land.
-
Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?U kunt uw geplaatste bestelling annuleren door binnen een uur contact op te nemen met ons via e-mail of telefoon.
-
Kan ik mijn geplaatse bestelling wijzigen?U kunt uw geplaatste bestelling wijzigen door binnen een uur contact op te nemen met ons via e-mail of telefoon.
-
Hoe kan ik mijn winkelwagen bekijken?U kunt uw winkelwagen bekijken door op het winkeltasje rechtsboven te klikken. Wanneer u hierop klikt wordt u doorgestuurd daar uw winkelwagen.
-
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?In Nederland zullen de bestellingen binnen 2 of 3 dagen bezorgd zijn. In het buitenland zal dit langer duren.
-
Welke bedrijven leveren mijn bestelling?Jana Cosmetics maakt gebruik van twee bedrijven bij het leveren van producten. De pakketten worden verstuurd via DHL en brievenbus pakketten worden verstuurd via PostNL.
-
Mijn bestelling is incompleet/defect wat moet ik doen?Is uw bestelling niet compleet of defect, stuur dan een e-mail naar info@jana.nl of neem contact op via de contact pagina op de website.
-
Kan ik mijn bestelling retour sturen?Wilt u een product aan ons retourneren? Kijk in onze Algemene Voorwaarden voor alle details betreffende uw recht op retour. U heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. U kunt de bestelling retour sturen door het invullen van de retouraanvraag op de pagina: leveringsvoorwaarden.
-
Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?Binnen 14 dagen na de retourmelding ontvangt u uw volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op uw rekening.
-
Kan ik de bestelling gratis retourneren?Nee, de kosten voor retourzending zijn voor uw rekening.
-
Waar kan ik terecht voor vragen?Voor vragen kunt u terecht onder het kopje contact. Daarnaast kunt u een mail sturen naar info@jana.nl of bellen naar 043-60 80 112
-
Hoe maak ik een account aan?U kunt een account aanmaken door op het icoontje linksboven te klikken. Vervolgens kunt u zich aanmelden via Facebook en Google of een account aanmaken met een ander e-mailadres.
bottom of page