FAQ

Frequently Asked Questions

BESTELLEN

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?


Jana Cosmetics biedt de volgende betaalmethoden aan: 1. iDeal (Nederland) 2. Creditcards/debetkaarten 3. PayPal 4. Online Bank Transfer Klarna (Buitenland) Voor buitenlandse betalingen kunt u gebruik maken van de online bank transfer van Klarna. Wanneer u uw adres invult, wordt u automatisch doorgestuurd naar de betaalmethode voor uw land.




Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?


U kunt uw geplaatste bestelling annuleren door binnen een uur contact op te nemen met ons via e-mail of telefoon.




Kan ik mijn geplaatse bestelling wijzigen?


U kunt uw geplaatste bestelling wijzigen door binnen een uur contact op te nemen met ons via e-mail of telefoon.




Hoe kan ik mijn winkelwagen bekijken?


U kunt uw winkelwagen bekijken door op het winkeltasje rechtsboven te klikken. Wanneer u hierop klikt wordt u doorgestuurd daar uw winkelwagen.





BEZORGEN

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?


In Nederland zullen de bestellingen binnen 2 of 3 dagen bezorgd zijn. In het buitenland zal dit langer duren.




Welke bedrijven leveren mijn bestelling?


Jana Cosmetics maakt gebruik van twee bedrijven bij het leveren van producten. De pakketten worden verstuurd via DHL en brievenbus pakketten worden verstuurd via PostNL.




Mijn bestelling is incompleet/defect wat moet ik doen?


Is uw bestelling niet compleet of defect, stuur dan een e-mail naar info@jana.nl of neem contact op via de contact pagina op de website.





RETOUR

Kan ik mijn bestelling retour sturen?


Wilt u een product aan ons retourneren? Kijk in onze Algemene Voorwaarden voor alle details betreffende uw recht op retour. U heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. U kunt de bestelling retour sturen door het invullen van de retouraanvraag op de pagina: leveringsvoorwaarden.




Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?


Binnen 14 dagen na de retourmelding ontvangt u uw volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op uw rekening.




Kan ik de bestelling gratis retourneren?


Nee, de kosten voor retourzending zijn voor uw rekening.





SERVICE

Waar kan ik terecht voor vragen?


Voor vragen kunt u terecht onder het kopje contact. Daarnaast kunt u een mail sturen naar info@jana.nl of bellen naar 043-60 80 112





ACCOUNT

Hoe maak ik een account aan?


U kunt een account aanmaken door op het icoontje linksboven te klikken. Vervolgens kunt u zich aanmelden via Facebook en Google of een account aanmaken met een ander e-mailadres.